söndag 1 mars 2009

Familjen Annnorlunda, go go

Tack för alla komentarer och mail! Jag vet att man inte ska bry sig om skvaller och sånt men ibland tar det på en extra öm punkt bara, ni andra mammor känner säkert till den punkten bra. :)
Helgen har varit jätte rolg, I lördags hade vi partaj för våra familjer, åt tårta,umgicks och hade det trevligt. Sen på kvällen var Iris lite gnällig och orolig över de växande tänderna men det gick bra endå. Idag har vi varit i Purmo hela dagen och där fick vi god mat som vanligt och sen spelade vi monopol i 3 timmar. Efter det åkte jag och Vs lillasyster till simhallen. Hon är nog världens mest tacksamma 9-åring, efter en timme i simhallen och en milkshake från McDonalds så är man världens hjältinna. Sen lovade jag också att jag skulle komma till över och locka hennes hår inför nästa disco så då var hon om möjligt ännu gladare. Jag som själv har haft 3 storasystrar kan inte riktigt tänka mig hur det skulle ha varit att ha 3 storebröder som hon har istället. Iris var världens gladaste unge där idag, hon bara lekte och lekte som en lekmaskin och nog största delen av tiden där på golvet och bumblade runt bland alla leksaker. Det är en härlig ålder hon är i nu, precis som alla åldrar före det också!
Vi såg på reprisen av Familjen Annorlunda ikväll och V och jag var skrämmande överens om att en sån familj är en riktig familj! Tur att vi började på tidigt så hinner vi med många än :)

Inga kommentarer: