lördag 14 mars 2009

Heldag

Håh, vilken dag. Förr var jag en trogen utövare av såväl pilates och yoga, och power yogan låg mig speciellt varmt om hjärtat. Idag var jag bara förbannad och frusterarad över att jag svettades som en gris och skakade som ett löv i 60 minuter fast vi bara gjorde mjuka, kontrollerade rörelser. Inte blev det ju driekt bättre av att alla andra deltagare var nå värsta amazonkvinnor med superkrafter.
Sen ringde de från jobbet och det hade krisat till sig så jag hoppade in ett skift ikväll. Så nu tar vi det lugnt och ser på melodifestivalen och äter gott.
Iris sover sött och allt som måste göras idag är gjort. Jag har lovat V en ordentlig sovmorgon imorgon så jag ska nog lägga mig tidigit ikväll. Iris var såååååå glad imorse. Hon är så underbar vår dotter. Och nu är det inte länge förän hon kryper, hon står i krypställning och gungar allt oftare på dagarna nu. Det är jätte roligt att hon blir så stor och lär sig nya saker hela tiden, men samtidigt känns det lite vemodigt. Nåja, så ska det väl vara..

Inga kommentarer: