onsdag 4 mars 2009

Suuurt

Nej,nej,nej. Febern är tillbaka och huvudet dunkar som aldrig förr. Ny läkartid på eftermiddagen, tydligen räckte det inte med bara en veckas penicilinkur. Snart blir jag bitter, jag hade ju blivit frisk! Känner mig inte speciellt sjuk men termometern säger annat. Nåja, hoppas jag får en ny längre kur denhär gången. Fick ju förstås avboka alla träningspass som var inbokade denhär veckan, jag hade verkligen sett fram emot dem men vad kan man.
Nåja, nog babblat om det. Iris har sovit dåligt inatt igen. Längsta passet hon sov var 2.30-3.45.Resten av natten bestod av 15 minuters sovstunder och sen var hon lessen och gnällig. Kanske hon håller på att bli sjuk hon också, det lär väl märkas. Kl 5.45 hade hon sovit färdigt så då fick vi glatt stiga upp och koka gröt. Hade lite väntat att jag skulle vara trött idag men jag känner mig ändå rätt så pigg. Åt en supergod(och kanske lite onyttig) hemma-sub inspirerad smörgås till frukost och då blev det ännu bättre. Iris har ingen riktig lekro idag så hon har mest varit i bärselen och famnen, men det är ganska mysigt eftersom hon annars inte gärna sitter i famnen. Nu ska jag röja lite bland hennes leksaker och plocka fram lite nya så kanske hon vill pilla på dem en stund då hon kommer in från sin tupplur. Ha en bra onsdag! Tänk att det är onsdag redan, dagarna går så snabbt.

1 kommentar:

Anonym sa...

usch.. det är allt annat än skoj att vara sjuk. Ju.