söndag 8 mars 2009

Ledsna miner

Usch vad jag känner mig nedstämd nu. Och ensam. Blev lite gladare efter knäckebrösmörgåsar och blåbärssoppa iallafall. V och jag är nog töntigt fästa vid varandra, men vilken tur att man får vara som man vill, eller hur var det...
Nåja, jobbandet gick fint idag också. Nu ska jag inte jobba på två veckor så det känns lite trist. v åkte direkt jag kom hem så jag och Iris gick på en långpromenad och sen kom C och E på besök, det var länge sedan vi träffades sist så det var roligt med lite update från deras liv.
Iris somnade kl sju ikväll och jag som bara sov 4 timmar förra natten borde också gå och lägga mig. Imorgon ska jag till en... ja, jag vet inte exakt vad han är men jag hoppas han kan fixa mitt bäcken lika bra som sist. Nu lutar hela höften och bäckenet till vänster så då jag går rakt fram så får jag vinkla hela nedrakroppen till höger för att inte hamna i diket. Det värker inte direkt men det blir ju lite jobbigt i längden. Jag har en reservleksakspåse åt Iris för tillfällen som detta. Den plockar jag fram imorgon och så leker hon glatt den tid det tar att fixa min sneda lekamen. Jag har inte tvättat på hela helgen så tyvärr finns det inte så mycket rena kläder åt varken mig eller Iris, men sånt är väl överskattat ändå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Absolut ska ni komma på besök. På onsdag ska vi första gången till rådgivningen så då e vi lte upptagna men annars e vi nog bara här hemma :) du kan ju hör av dig när ni vill komma. Mitt nummer e 0503443284 :)

Anonym sa...

Min sambo och jag är precis likadana. Är fruktansvärt att vara borta från varandra. Iris är sjukt söt hon me. Vad är det du jobbar med?