onsdag 18 mars 2009

Stor tjej

Ja, vår lilla tjej har blivit stor. Numera är spjälsänen ner på lägsta läge och det betyder att man har en stor bebis i huset. Ska fota hennes rum imorgon, det är jätte fint tycker jag nu då vi fixat lite mera. Sin mors gamla sänghimmel har hon fått ärva också, jag ska bara tvätta den så är den edo för nästa generation.
Nåja, idag har vi varit på mammabarnträff. det gick bra, Iris blev lite trött mot slutet men det blev nog de andra bebisarna också. Nu sover Iris och jag ska jobba vidare på filten och se på Sex and the city. Då V kommer hem ska jag ut å länkka lite. Imorgon blir det mammabarnjumppa, det ska bli kul. Iris stortrivs varje gång så det gör ju bara saken bättre. Hittar inte mina jumppadojor någonstans, men det löser sig. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: