måndag 30 mars 2009

Måndag

Skönt med måndag måste jag säga. Iris sov bra inatt igen, kl 2 var hon lessen så då gav pappa björn henne en flaska välling så somnade hon om och sov till 7.45. Sånt tackar vi för.Vi har inte gjort något speciellt idag. En sväng till Citymarket har vi iallafall avklarat nu, Iris älskar verkligen Citymarket. Hon bara skrattar och pratar med alla hon ser. På tal om det så satt jag vid Halpa-Halli cafeet förra fredagen men en Iris som var SUPERglad och bara tjöt av skratt och spottet yrde av allt prat. Så stannar en dam i 60-års åldern och säger med arg och irriterad stämma : JA, ER DOTTER ÄR JU VERKLIGEN HÖÖÖGLJUDD!! Come on, hur bitter är man inte om man orkar vara arg för att en bebis sitter och skrattar vid H-H cafet. Det var ju inte direkt en fin restaurang och hon skrek inte. Nåja, alla är vi olika.
Nu har jag en mumsig laxfile´ i ugnen som jag ska äta med fullkornspasta och en god sallad. V jobbar länge idag så jag äter en tidig middag i min ensamhet. Sen då han kommer hem ska jag gymma och så har jag en överraskning åt honom ikväll :)

1 kommentar:

johanna sa...

tyvärr så finns det många "surkärringar", och jag blir även sur på såna som tittar surt på Casper då han säger hej åt dom! Fy för såna människor!! :P