fredag 13 mars 2009

Vårjacka

En sånhär jacka fick Iris idag. Vi åkte in till stan en stund då pappa björn hade lite ärenden att göra. Iris och jag traskade runt på Lindex och Kappahl och uppdaterade Iris garderob litegranna. Sen caféade vi på HH-cafe´t en stund före vi styrde kosan mot Lepplax.




Iris har varit supermysig idag igen. Hon skrattar och pratar med alla sina leksaker och tar sig upp i krypställning hur lätt som helst. Sen slänger hon sig framåt i ett stort magplask och tjuter av skratt. Det ska bli så roligt sen i sommar då vi kan vara ute Irishjärtat och jag. Jag har stora planer för vår framgård , förra sommaren var jag så osmidig och jag såg inte mina fötter fast jag lutade mig fram så då blev det inte mycket gjort på marknivå. Nåja, nu ska vi se en film före vi hämtar Iris. Mormor raporterade att hon sover skönt så då känns det riktigt bra att skiva upp vattenmelonen och dra på ullsockorna och bara njuta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, jag såg en sån jacka då ja va i staden. Tänkt "oj, va söt den e". Iris blir nog snyggast i Jeppis :)

Anonym sa...

Ja, de va Sandra som sa