torsdag 5 mars 2009

googleflipp

Jag skulle googla en bild och skrev in sökordet "trött" och denhär bilden ploppade upp. Why?!



Nåja, hursomhaver. Iris har sovit dåligt inatt igen och efter 6 så gott som sömnlösa nätter börjar mitt huvud sakta med säkert stängas av.Hjärncell för hjärncell. Igårkväll låste jag ut mig med Iris i bilen och V i Lepplax. Smart. Inatt värmde jag Iris flaksa i micron,men flaskan var fortfarande kvar i kylskåpet. Den efterlängtade kaffekoppen i morse gjorde dock susen så nu är jag pigg igen. Iris är lite frustrerad idag och river och dra i allt här hemma mer än vanligt. Men städa hinner jag sen ikväll då hon somnat så just idag får hon stöka bäst hon vill. Imorse sålänge jag åt frukost lekte Iris på golvet och ålade sig under kökbordet. Av hennes stånk och bröland att döma höll hon på med något riktigt utmattande jobb och då hon tittade fram under köksstolen hade hon släpat med sig en stor sil. Stolt och nöjd tuggade hon på den en stund förän hon fortsatte sin färd. Det är som sagt en väldigt fin ålder hon är i nu!Allt är nytt och spännande, iallafall i 2 minuter förän hon tröttnar på det. Hon är allt bra kräsen vår tjej :)
Nej nu ska jag skura wc-golvet, Iris släppte både det ena och andra där då jag lyfte upp henne utan blöja. Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

...så var var det du värmde i micron då..? Hoppas ingen bajsblöja! ;) En natt värmde jag flaskan med tutt..

Alexandra sa...

Jag värmde ingenting. Jag bara stod och väntade och väntade på att det skulle plinga och sen var micron tom. Smart... :)

Anonym sa...

Tack! En sån duktig flicka du har! Ålar sig runt redan som 6månader är inte illa.