onsdag 17 december 2008

Yrpanna

Förkylningen känns mycket bättre ikväll men jag tror bakterierna satt sig på hjärnan. Jag har varit tre gånger till makuuni ikväll inom loppet av 15 minuter. Först lämnade jag in en film, sen gick jag ut, gick in tillbaka och hyrde en ny film, gick ut, gick in tillbaka och blandade godis som jag absolut inte kunde överleva kvällen utan. Tjejen i kassan måste tro jag var kär i henne.
V har varit hemma och tagit hand om Iris idag och jag har sovit så gott som hela dagen. Förutom Days of our lives timmen, förstås. Sen mot kvällen åkte vi till Lepplax för att hugga gran. Nu badar Iris och skrattar så hon spyr, älskade barn, vad skulle vi göra utan henne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å så söt din Iris är! :) Ni får nog ta en tripp hitåt våra trakter nån dag på en kaffekopp! :)