fredag 5 december 2008

Hallonbakelse

Iris har sovit jätte bra inatt igen,hon är så duktig! Kl 8 ville hon absolut stiga upp men hon fick en skvätt mjölk och låg i 30 min och pratade med nattlampan, sen somnade hon plötsligt och sov till 10.30. Mamma var tacksam för den sovmorgonen! Då vi stigit upp och ätit frukost packade jag bilen och åkte in till stan. Iris ville inte riktigt sova i vagnen men hon var glad och nöjd ändå.Vid HH-cafe´t fick hon sitta i famnen medans jag åt lunch. Alla som gick förbi log så stort och jag var stolt som aldrig förr,tills jag tittade ner och såg jag att jag hade tappat ett stort hallon mitt på Iris huvud. Då förstod jag varför alla såg så muntra och glada ut.
Nu sover Iris och jag borde städa lite. Ikväll ska vi se på Idol,heja Alice. Nu skrattar någon i vagnen, städningen får visst vänta. Synd.

Inga kommentarer: