onsdag 17 december 2008

Sömnproblem

Jag är jätte trött men kan ändå inte sova , så här sitter jag. Både V och Iris ligger i sovrummet och snarkar som två prinsessor. Jag satt länge och tittade på Iris då hon sov ( SÅ tråkigt hade jag) och hon såg så fridfull ut att jag nästan började gråta (SÅ trött var jag). Hon är så aktiv på dagarna att man inte riktigt hinner med att bara titta på henne och riktigt se hur hon växt och utvecklats. Nu när hon dessutom har en pyjamas med riktiga byxor och inte en pyjamasoverall ser hon så mycket större ut.
Idag har vi sålt lite av Iris grejer som vi aldrig riktigt använt och som vi inte behöver. För de pengarna ska vi köpa en fin hoppgunga åt vår lilla duracellkanin. Nu hoppar hon ju i famnen och trots att det resulterat i fina biceps så blir det lite jobbigt i längden. Problemet är bara att vi inte vet var man kan köpa en hoppgunga, alltså en sån man hänger upp i taket. Såg att de hade en vid Prisma med den såg lte stel ut. Kikade vid Biketrim men där fanns det inte, så tipsa gärna om du vet något ställe de kanske kunde ha något sånt.
Nu ska jag titta igenom vårt julgranspynt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, Casper har också fått en RIKTIG pyjamas, me byxor å tröja, han såg mesama myki äldre ut ;)

Anonym sa...

Vi köpte vår hoppgunga av märket Emma på minimani, och den är helt bra! :)

Alexandra sa...

Ja,riktiga pyjamas är ju för stora bebisar, inte för små skruttiga paket. Då ska vi komma ihåg att besöka minimani vid vårt nästa storstadsbesök, tack för tipset! :)