söndag 28 december 2008

"Vilken jädra smäll"

Vi tog en sväng till Lepplax idag Iris och jag. Där hälsade vi på mormor och jag passade på att ta lite bilder och filer från datorn där. Sen då Iris skulle sova tog vi en 2 timmars promenad med mina barndomsvänner. Roligt att få lite uppdatering om vad som sker i deras liv nu. Sen lekte Iris länge med mormors saker förrän vi styrde kosan hemåt. Hemma väntade V på oss i dörren, stackarn hade fått tråkigt. Då vi satt soffan och klädde av Iris hördes en smäll och fönstren och väggarna skakade. Lite läskigt var det allt men sen fick vi ju höra vad som hade hänt. Iris var rätt så trött ikväll så hon somnade nästan genast efter att vi lagt ner henne i sängen. Hennes mage har varit lite dålig idag av penicilinen men hon har varit glad och nöjd ändå. Imorgon ska V till jobbet och jag och Iris ska slappa här hemma och titta på Days of our lives. Borde promenera in till Halpa Halli och köpa mera välling och Nan till Iris i något skede också. Nu ska vi se andra delen av Sagan om ringen, ser fram emot ännu nån timme med Legolas.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vad hände då det började skaka i fönster och väggar? Det lät inte riktigt bra...

Alexandra sa...

Det var nån skorsten vid UPM som sprängde tror jag bestämt...

Anonym sa...

Sven hoppa upp och började skälla när det smällde. Hördes bra i Lepplax också.