måndag 15 december 2008

Kärleksproblem

Idag har vi promenerat säkert 10 km jag och Iris, eller Iris sov ju för det mesta så det var nog jag som stog för själva promenerandet. Vår date med N och lilla T gick jätte bra. Iris första pojkvän flyttade ju till Bryssel så hon fick skaffa en ny, livet är hårt redan från början. Jag passade också på att fixa de sista julklapparna i stan så nu är nästan allt klart. Julgran ska vi hämta här nån dag också så då är vi färdiga för julen.
Ikväll har jag varit till Lepplax och hälsat på plock ur familjen och V och Iris har busat här hemma.Iris hade haft det jätte roligt på tumis med sin pappa, det är nog viktigt att de får spendera lite tid bara de två tillsammans. Nu ligger hon och gnäller i sängen och vill inte riktigt somna men så fort hon slutar kämpa emot och stänger ögonen ska jag och V se på film och äta godis. Mums.

(Annars skulle jag vara glad om alla "anonyma" som komenterar skulle slänga in sitt namn också så behöver jag inte vara så nyfiken! :) )

Inga kommentarer: