fredag 19 december 2008

Cleopatra

Besökte frisören idag och impulsklippte panlugg. Jag känner mig som cleopatra i lågstadiet men jag vänjer väl mig förr eller senare. Sen gick jag på stan en stund i jakt på strumpbyxor åt Iris, men det misslyckades förstås. I den här staden ska väl barnen inte ha fina kläder utan de ska nöja sig med det lilla utbud av halvfula kläder som finns. Babysarna bryr sig knappast, det är väl nog mest förldrarna som är kräsna, men ändå. Efter detta misslyckande besökte jag min vän C på jobbet coh passade på att äta lite sushi på samma gång, mums!
Nu sover Iris sött och V är nöjd och glad då han får knåpa med sina ritningar ifred på den andra datorn (jag misstänker en viss baktane med min julklapp). Frid och ro på Baggränd 2 alltså, vackert så. Imorgon ska vi julkyrka 1 för att sedan på onsdag uppdatera det hela med julkyrka 2. Nu ska vi bada bastu och sen se på film, visst är det skönt med fredag?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tycker he bleiv bossit!

Anonym sa...

Å jeppis sushi som e så gott..