torsdag 18 december 2008

Smågnagare

Livet som sjukling är då inte lätt. Jag hatar att vara sådär ynklig och inte orka med saker jag vill göra. Därför bestämde jag mig för att storstäda men efter 10 minuter bestämde jag mig för sluta. Sen sov jag 2 timmar av ren utmattning. V har varit hemma idag igen men imorgon måste han iväg till jobbet och fixa lite nån timme. Dagar som denna är det riktigt lyx att ha en sambo som är egen företagare och som på så vis själv bestämmer när han tar ledigt, jag skulle ha gått under om jag varit ensam hemma med Iris idag.
På tal om Iris så har vi en riktig gnagare här i familjen numera. Hon lägger precis allt hon kommer åt i munnen. Kanske är det tänderna som börjar titta fram redan,eller så gillar hon bara att gegga ner precis allt. Vi älskar henne ändå.



Iris slukar bärselen. Mums.

1 kommentar:

Anna sa...

Söt iris är! hoppas ni får en riktigt god Jul, njut och ha de fint! :)