tisdag 2 december 2008

Tisdag

Idag är det tisdag och jag är slö som få. Borde ta itu med tvättkorgen som snart svämmar över och Iris flaskor borde kokas. Men just nu tänker jag faktiskt äta glass och njuta av lugnet medans Iris sover ute i vagnen. Så de så.
Inatt har Ballerina Körsbärskvist sovit jätte bra! Hon somnade 9,sov utan avbrott till kl 4, åt litegranna och fick torr blöja. Somnade om och sov till kl 9. Duktig tjej! Så nu fattas det bara att jag och V går och lägger oss lite tidigare på kvällarna så är vi alla utvilade. Lättare sagt än gjort.
Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt min dotter och jag. Hon har verkligen fattat tycke för sitt babygym nu så jag antar att hon vill gymma en stund då hon vaknat. Nej nu ska jag fortsätta adressletandet till julkorten. Ha en fin tisdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så fint foto av Iris du har här upptill. Ta hand om er!