måndag 1 december 2008

Icke

Här på Baggränd 2 har vi haft full rulle idag. Iris har varit jätte glad och jätte aktiv. Hon somande plötsligt och sov 2 timmar här inne lite oväntat så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Har annars dagarna planerade rätt så bra i mitt huvud men då jag fick lite extra fritid passade jag på och pysslade lite julkort. Inget märkvärdigt men en liten trevlig julhälsning från vår lilla familj. Nu måste jag bara plocka fram telefonboken och leta adresser.
Jag och Iris hann också med ett besök till min gamla skola,PG. Lärarna tyckte att hon var jätte söt och välkomnade henne tillbaka om 16 år. Det är så otroligt roligt då andra berömer och förundras över ens barn, ni andra mammor och pappor känner säkert igen er. Stolt som tuppen.
Nu badar Iris och pappa och jag borde verkligen betala lite räkningar.Cybervärlden erbjuder så mycket intressant så det är lite svårt att slita sig för att göra en sån tråkig syssla. V ska natta Iris ikväll, på 3 månader har jag nattat henne varje kväll men nu när Iris bröstvägrar kan ju pappa björn göra det också. Bröstmjölk är lame om man frågar vår dotter.

Inga kommentarer: