måndag 20 oktober 2008

Spymaskin


Iris har varit jätte gosig idag,det är hon ju iofs varje dag.Hon sov 4h 15 min ute i vagnen så jag hann få riktigt tråkigt förän hon vaknade. Sen spydde hon en jättehög på golvet som V trampade i genast han kom hem,men i all iver märkte han det inte så ikväll har vi skurat alla golv. Efter en del rätt så sena nätter skärpte vi oss och fick Iris i säng redan kl 7, utan skrik och tårar. Sen gick jag en rask långpromenad ute i duggregnet. Eftersom jag aldrig varit vidare förtjust i mörker är det tacksamt att bo i stan såna gånger,ljust överallt!
Vi fick registerskylten till vagnen på posten idag och trots att vi hade beställt en utan det svenska S:et nere i kanten fick vi en sån iallafall. Man får tydligen inte skicka tillbaka den så nu får vi så lov att ha en skylt med ett S på.Värre saker har väl hänt. Nu ska jag vika högar med tvätt och sen är det dags för ett eftrelängtat nytt avsnitt av Cityakuten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Voi armadis. Jag har en inslagen skylt här hemma som dopgåva åt en viss fröken... Shit. Kanske hon kan ha en på sin helekopter?