fredag 17 oktober 2008

Fredag

Iris snorande har varit mycket bättre inatt så hon har sovit mycket bättre också, skönt. Igår då vi använde snor-sugen lossnade en hel massa slem och gegg så då fick hon det mycket lättare vår lilla tjej. Det ville ni säkert veta...
Idag steg jag och Iris upp runt 10, klädde på oss, gosade och sen satt hon i sin babysitter medans jag plockade upp lite här hemma. Hon hann nästan bli lite för trött innan jag bäddade ner henne i vagnen så det blev en del gnäll men sen somnade hon förän jag ens hunnit ut genom dörren. Hon är så fin vår dotter <3 Nu sover hon nån timme och sen då V kommer hem ska jag in till stan på lite ärenden så då får Iris vara hemma med pappa. Hon är alltid så glad när han kommer hem från jobbet, och pappa björn kunde inte vara stoltare.
Nåja, nu väntar en fullproppad tvättkorg och dammiga golv. Trevlig fredag gott folk!

Inga kommentarer: