måndag 13 oktober 2008

glada miner

Idag är Iris en extra glad tjej,hon har bara skrattat hela dagen. Varje skratt har förstås värmt i mitt modershjärta,älskade unge! Sen då hon fick ligga på skötbordet lite längre än vanligt blev hon om möjligt ännu gladare.Vår lilla nudist älskar att ligga och sprattla där,konstigt nog.
Nåja, vi har även gjort en del nytta. Nya lakan i sängarna,rena badrum, 2 maskiner ren tvätt och en lasagne som nu står i ugnen som bäst har jag lyckats åstadkomma idag. Snart ska jag åka iväg till prisma, vi har varken blöjor,mjölk eller wcpapper mera så det är nog på tiden! Mormor kommer hit med tokan sålänge, jag vill inte ta med iris till alla baciller vid prisma och V ämnar kakla även denna kväll så...
Nu ska jag ta upp en vrålhungrig dotter ur vagnen och sen ska vi se på cityakuten, spännande!



Vårt egenhändigt tillverkade skötbord

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så fint! Var har ni hittat tyget?

Alexandra sa...

tyget e köpt på outlet, 2,90/m.ett riktigt fynd