tisdag 14 oktober 2008

snabba puckar

Oj vad denhär dagen har susat förbi snabbt, jag hinner inte alls med. Jag och iris har spenderat största delen av dagen i Lepplax. Sålänge tokan sov sin förmiddagslur ute i vagnen bumblade jag, mormor och syster 2 i bygghuset. Vi städade och grejade och nu är huset iallafall ett steg närmare inflyttningsklart, men ännu är det nog rätt så många steg kvar..Iris somnade i bilen påväg hem så jag flyttade bara över henne till vagnen så fick hon fortsätta sova där ute. V fogar idag så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Andra säsongen på serien The new adventures of old christine som jag beställdeför över 2 veckor sen har ännu inte kommit, suck! Det skulle annars ha varit ett ypprligt tidsfördriv. Nu är det en tjej som skrattar i vagnen så hon ska få kommain och gosa med sin mamma förän det blir baddags. Då hade jag plötsligt program för de närmaste timmarna iallafall (:



1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för bumblingshjälpen idag!