söndag 12 oktober 2008

Söndag


Idag har vi kalasat igen, denna gång var det syster 2 som var på tur. Så efter att hela lilla familjen till sist kommit sig upp ur sängen där kring 11 städade vi och medans tokan sov sin förmiddagstupplur tittade jag och V på film. Skönt med lite tid bara för varandra<3
Väl i Lepplax fanns det många famnar till Iris förfogande så jag och V fick avnjuta lite tårta och sällskap i lugn och ro. En sväng till syster 2s bygghus hann vi ockå med. Trots att jag och min lilla familj trivs yppeligt i vårt radhus här på baggränd 2 längtar vi nog alla lite smått efter vårt riktigt egna hus med vår riktigt egna tomt, där kan Iris få en rutschkana i sitt rum, jag mitt rutiga köksgolv och vi kan dansa nakna i vardagsrummet fast varje dag om vi vill utan att någon bryr sig. Nåja, dansadet lär det väl inte bli mycket av, men en liten katt ska Iris iallafall få ha. Här på Baggränd 2 skulle den nog inte bli så långlivad....Det är så otroligt underbart att ha en egen familj att göra planer för framtiden med! <3

Inga kommentarer: