tisdag 28 oktober 2008

Lästips

Tänkte bara tipsa alla gravida/nyblivna mammor om en sida jag läste under hela min graviditet och även nu efteråt, www.blimamma.se. Där finns det mesta man behöver veta och den uppdateras ofta också!
Idag då jag gick den dagliga förmiddagspromenaden då Iris skulle sova halkade jag flera gånger, det var 1 minusgrad och alla vägar var jätte hala. Därför blev det en väldigt kort promenad men Iris somnade gott ändå. Nu har hon sovit i 3 timmar så jag har hunnit städa,tvätta och rensa lite bland Iris kläder. Ännu flera plagg hamnde i lådan lång inne i garderobens mörker. Hoppas verkligen att jag nångång i framtiden får ta fram den lådan igen. En del av kläderna har verkligen använts ordentligt och alla tvättar börjar ta ut sin rätt men jag hade ändå inte hjärta att slänga något.
Drömde inatt att Iris hade en tvillingbror som inte fick veta om förän nu, och medans jag tyckte det var självklart att vi skulle ta hand om honom tyckte V att det absolut inte skulle gå för sig, vi får inte in en tvillingvagn genom dörren!

Inga kommentarer: