lördag 25 oktober 2008

19 ÅR

Grattis till mej för idag är det min födelsedag!Min dag inleddes med sång och presenter och fast Iris sov bort hela morgonfirandet var det ändå så otroligt speciellt att hon var med.
Nu njuter jag av lite tid ensam och sen då Iris vaknar ska jag krypa tillbakas ner i sängen och gosa med henne, det är ju ändå min födelsedag, då får man ligga i sängen halva dan om man vill! Senare ska jag röja upp lite i vårt hem som just nu ser ut som ett flyktingläger.Ikväll kommer syster 2 och hennes mickiman hit en stund med Iris så att jag och V får fira min födelsedag lite på tumis också. Nåja, nu är det någon som ligger och sträcker på sig i sovrummet så jag ska nog joina henne nu.

5 kommentarer:

Anonym sa...

grattis! nu e du no vaaansinnigt gambel!

Anonym sa...

GRATTIS lillasyster!

KRAMKRAMRKRAM

Anonym sa...

Hipp hurraaa på födelsedagen!! KRAM

Sofias blogg sa...

Grattis i efterskott :)

Ivars sa...

Grattis fina kusin till dina 19 år. Och jag kan garantera, det blir bara roligare. Kram