tisdag 14 oktober 2008

Älskade unge

Vi har nog världens finaste dotter! Tokan var jätte gosig då hon kom in från sin tupplur,ville bara ligga i famnen och prata med sin mamma. Jag trodde aldrig man kunde älska en sån liten människa så mycket <3
Nu sover hon iallafall, blev lite skrikigt förän hon fick sin sista måltid för dagen, men sen då hon var mätt log hon lite,stängde ögonen och slumrade in. Nu är jag lite rastlös igen, V kommer inte hem ännu på en stund. Det finns ett helt berg med tvätt att vika men jag tror jag sätter mig framför tv:n med en tallrik av gårdagens lasagne istället. Jag och V gick till sängs först halv 1 inatt så det lär nog bli en rätt så tidig kväll ikväll.
Imorgon ska jag promenera in till stan och köpa nånting att piffa upp våra krukor där ute med,alla sommarens planteringar har gett upp. En fin lykta att tända i höstmörkret skulle heller inte sitta helt fel..




En nyvaken Iris

Inga kommentarer: