tisdag 21 oktober 2008

Lata dagar

Idag är vi lite sömniga här på Baggränd 2.Jag och Iris sov till 10 ungefär men fastän vi var uppe var inte helt vakna. Sen orkade tokan vara uppe ynka 45 minuter förän hon somnade, innan jag ens hunnit sätta på henne kläderna och satt henne i vagnen. Nu sover hon där ute men vaknar ganska ofta och skriker till. Jag har nästan svimmat av förskräckelse varje gång det tjutat till i babyvakten för det har gått från att vara helt knäpptyst till gälla,hastiga skrik. Snart blir jag alldeles blek och skakig om det fortsätter såhär. Jag är för gammal...
Idag har jag ätit glass och popcorn till frukost så jag ska nog röra ihop något salt till lunch. Jag borde också sätta på mig riktiga kläder så behöver grannarna inte fundera varför jag springer ut och in med pyjamas på mej hela eftermiddagen. Skönt att få ha lite latdagar emellanåt också.

Inga kommentarer: