tisdag 6 januari 2009

Trettondagen

Japp, då var julen över,förutom i Ryssland där julen börjar idag.Jag har fått nog av allt pynt och alla dessa jultårtor så nu ser jag fram emot våren istället. Idag känns ju våren väldigt långt borta med snöovädret där ute. Usch!
Iris sov lite bättre inatt så det var ju skönt. Sen fick jag dessutom sovmorgon också för V var lika morgonpigg som vår dotter. På förmiddagen sov Iris 2,5 h ute i vagnen så hon börjar väl bli frisk på riktigt nu vår skrutt. Ätit bra har hon gjort i flera dagar också och humöret är verkligen på topp. Nu tar hon en nap här inne så jag ska passa på och byta lakan i sovrummet sålänge. Sen ikväll kommer syster och hennes mickiman hit för att smida lite byggplaner. Mitt bidrag till det hela blir en kladdkaka med daimchoklad, mumma.

Inga kommentarer: