måndag 12 januari 2009

Pigg som en spigg

Jag sov visst lite för mycket idag för ikväll nu kan jag verkligen inte sova. Jag har sett 2 avsnitt av min nya säsong, betalat lite räkningar och gjort en tonfisksallad till lunch imorgon men ändå är jag hur pigg som helst. Det påminner mig om alla nätter jag satt uppe under slutet av graviditeten. Som tur var var OS i Peking i fullgång då så det kom alltid något på tv. Sen då V steg upp på morgonen hade jag gjrt frukost tll oss båda och då han åkte iväg till jobbet drog jag ner mörkläggningsrullgardinen och sov skönt några timmar.
Iris vaknade just och hon är så dålig i magen att hon behöver flera nya blöjor per natt. Det är hon inte van med så hon piggnar till väldigt snabbt då man tar henne till skötbordet vilket leder till att hon har lite svårt att somna om sen. Jag hoppas verkligen att magen blir bra snart, stackars tjej. Nu ska jag göra ett nytt försök att somna själv, bättre lycka denna gång, eller hur var det.

Många läsare på bloggen idag annars, det var roligt att se.

Inga kommentarer: