söndag 4 januari 2009

Full rulle

Känns som om det har varit en lång dag idag, vi har hunnit med mycket. Hämtade en familjekekab och åkte till Lepplax för att äta den med lite plock ur familjen. Det var gott, sällskapet var trevligt och Iris var nöjd, vackert så. Sen släppte jag av V och Ballerina Körsbärskvist här hemma och fortsatte själv till Rådhusgatan. Därifrån åkte vi till Netti i samlad trupp i min bil. Det var andra gången jag var ute på 1,5 år och fast det var roligt att träffa vänner och bekanata och dricka lite Pepsi(det händer inte ofta) var det 1000 gånger roligare att komma hem. Iris sov så fridfullt i sin säng och i soffan väntade V med en varm famn. Jag är nog lyckligt lottad!
Nu ska jag krypa ner under täcket för det är Vs tur att få sovmorgon imorgon. Om vädret tillåter ska jag passa på och ta en lång promenad med vagnen då, det skulle vara skönt.


Såhär bråttom kan man ha då man badar. Underbara unge!

Inga kommentarer: