onsdag 7 januari 2009

Avslappning

Vilken skön kväll jag haft ikväll! V åkte iväg kl 8 för att besöka biografen och jag och Iris började bada. Ballerina somnade sen lagom tills ANTM började så jag fick se hela avsnittet i lugn och ro.Pyjamas, en kopp te, en brasa och en varm filt. Det är allt som behövs för att verkligen koppla av. Nu ska jag ta en varm dusch och sen krypa ner under täcket, jag hatar verkligen det kalla vädret där ute. Jag längtar till våren!
Imorgon ska jag och Irishjärtat besöka syster 2 i Lepplax en stund på förmiddagen så jag borde packa skötväskan färdigt ikväll. V hittade äntligen vår Somna utan gråt-bok så nu ska vi läsa den ordentligt och förhoppningsvis å lite bättre ordning på Iris nätter. Jag tror bestämt att jag ska tjuvstarta lite och börja läsa redan ikväll, jag kan inte ens föreställa mig hur skönt det kommer att bli att få sova mera på nättera. Hallelujamoment.

Inga kommentarer: