torsdag 8 januari 2009

Hohhooo goo mat.

Typiskt att både jag och V ska vara såna nattugglor, vi trivs allra bäst dehär sena timmarna ch sällan släpar vi oss i säng förrän kl 1. Tyvärr fungerar inte detta så bra ihop med vår dotter som dels vaknar mycket på natten och som dessutom är relativt morgonpigg. Varje morgon säger vi till varann att ne-e, ikväll ska vi lägga oss tidigt. Varje kväll sitter vi ändå uppe alldeles för sent. Nåja, vi orkar ju bra ändå.
Ikväll har jag och min vän C haft en asiatisk kväll, en mycket trevlig sådan också. Men snart åker allihopa tillbaka till sina studieorter så då blir det lite längre mellan träffarna igen.
Nu ska jag verkligen säga till mig själv på skarpen och se till att vi kommer oss i säng här på Baggränd 2. Iris var vaken väldigt mycket föra natten så jag har en del sömn att ta igen. Imorgon blir det en till sväng till Lepplax , då för att hälsa på Iris nyhemkomna morföräldrar och morbror R.

Inga kommentarer: