tisdag 28 juli 2009

Simple girl

Mmmmmm... Smaskade just i mig lite uppvärmd mannagrynsgröt, en av mina absoluta favoriträtter! V förstår mig inte alls men smaken är ju som bekant som baken.
Nu ligger sambon och dottern och snarkar i varsitt rum och såfort panadolen börjar verka ska jag krypa ner under täcket jag också. Imorgon ska jag ringa och tjata lite om nycklar till nya stället, jag vill helst få undan så mycket som möjligt nu när jag är ledig ett par dagar.
Iris har börjat göra en sån söt sak! Det snurrar ganska många talkshows på tv:n här hos oss på dagarna, lite som bakgrund bara. Iris har tydligen fattat det hela nu så varje gång Oprah får applåder sätter sig Iris upp på knäna och klappar i händerna hon också, fast hon sysslat med något helt annat. Montel och Tyra får samma stående ovationer förstås.
Nej nu ger jag upp för idag, det är ju en dag imorgon också.

1 kommentar:

Syster 2 sa...

Haha! Gull-Iris!