torsdag 2 juli 2009

Det blev en dag på villan

En helt OK natt hade vi här hos oss. Iris var bara vaken ett par gånger och somnade om hyffsat snabbt. Kl 7 satte jag Iris på jumppamattan på vardagsrumsgolvet lagom till Drömmarnas trädgård.Jag hann packa och feja och bära ut våra grejer till bilen och sen åkte vi iväg. Irishjärtat var snäll i båten och sov 2 ordentliga lurer i skuggan. Great success. Mor hann bättra på solbrännan lite och dottern fick bada. På hemvägen passade vi på att kika lite på Madickn och hon var fortfarande väldigt söt och väldigt liten. Pappa björn var för ovanlighetens skull hemma då ärtan skulle i säng så vi fick lite familjetid med gröt, bad och mys. Sådär, det var vår dag i korta drag. Vi har just stoppat i oss hamburgare och lite godis och nu mår jag illa, jag är inte van att äta skräp. V klipper gräset där ute och jag skafixa lite grejs här inne. Very intressant. Nåja, ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Syster 2 sa...

Madicken blev trött av att ha främand, hon bara sover och sover nu. Nattinatti till er!