fredag 17 juli 2009

Vi rullar på

Ja här går vi i skiften även idag. Jag hade nattskiftet som vanligt och Iris var ganska ledsen och gnällig, men mest i sömnen. Sen vaknade hela familjen lustig och V begav sig till jobbet i arla morgonstund. Jag och Iris gjorde nyttiga och viktiga saker tills V kom hem och jag rusade iväg till jobbet. Medans jag var borta hann resten av min familj bl.a. åka till Lepplax på 7-års kalas. Nu sover skruttan sött och jag och V passar på att njuta av vår sista tid som stadsbor och äter hämtmat. Imorgon har vi inget progam, V ska förstås jobba och jag och Iris ska packa och flyttplanera lite men förutom det är vi lösa och lediga. Vi ska nog söka oss till vattnet och bada lite iallafall. Vi får se, vi får se. Nu är jag ganska trött efter en jobbkväll i bastuvärme så jag avslutar här och önskar er en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer: