måndag 27 april 2009

Skrattmås

Haha, Iris är så väldigt fruktansvärt jätte söt då hon skrattar. Och det har vi fått höra mycket av idag, mest då hon lekt för sig själv någonstans. Glada barn=glad mamma. Glad blev jag också då jag åter igen befann mig bland bibbahyllorna tidigare ikväll. En timme tog det nästan före jag hade bestämt mig vad jag ska läsa en vecka framåt nu. Det blev lite gott och blandat, en deckare, en lite annorlunda GI-bok och en bok med en massa ansiktsmasker och uppgigande lotions helt baserade på naturliga ingredienser. Honung, kål och basilika ska testas imorgon.
Nu väntar jag bara på att V ska avsluta sin jobbdag, då ska vi se på Borat. Don´t ask why. Jag är så fruktansvärt rysligt snål på lite(läs:mycket) godis men jag ska hålla mig till frukstskålen ikväll, annars kan jag inte sova av allt socker. Imorgon ska jag jobba på kvällen men på förmiddagen kanske vi hinner en sväng via öppna dagis, det skulle Iris gilla.


Inga kommentarer: