torsdag 30 april 2009

Glada vappen

Jahapp, det var vappen då igen. Firade lite försiktigt hos syster 2 med delar av familjen, sen blev Iris trött och alla sov-saker hade vi förstås glömt hemma så vi avslutade kvällen. Nu sover älsklingsbarnet och V har beslutsångest. Själv är jag bara trött och allmänt utpumpad så jag ska nog ta en tidig kväll, igen. Jag drömde jätte konstiga drömmar förra natten, hoppas det inte upprepar sig inatt.
Iris kontroll idag gick bra annars. Liten var hon även denna gång, men det får hon så lov att leva med. Tanti doktorn var imponerad av alla Iris konster och färdigheter och jag var stolt som tuppen. Allt i sin ordning alltså. Imorgon ska jag jobba (lördag och söndag likaså) så vi har inga speciella planer för helgen. Det vore trevligt att hinna med en familjepromenad i det fina vårvädret. Nu ska jag krypa ner under täcket, trevlig valborg gott folk!

Inga kommentarer: