onsdag 1 april 2009

1 år

Idag firar V och jag vår förlovningsdag. Fick en överraskning redan imorse då jag vaknade och eftersom V tvingas jobba sent ikväll igen så ska vi ut på romantisk lunch istället. Han och Iris är nog det bästa och finaste jag någonsin kunde få!
Dagen till ära så SNÖAR det ju förstås, vad annat... Jag blir så frustrerad! Nåja, det lär ju inte hjälpa mycket direkt. Iris sov iallafall jätte bra inatt igen. Det var nog femte natten i rad som hon sovit 12 timmar och endast vaknat en gång. Det tackar mamma och pappa för. Dagtid är hon också jätte nöjd, hon bara leker och leker. Både jag och V var smått oroliga först men nu är det bara skönt att hon är så duktig. Kryper gör hon ocskå från och med idag, men bara lite för sen slänger hon sig på magen och ålar sig fram istället. Det går ju snabbare och hon är ju inte direkt känd för sitt långa tålamod vår dotter . :) Nu sover hon ute i vagnen och jag ska städa som omväxling. Eller så får jag vänja mig med att det från och med nu alltid kommer att vara lite stökigt hemma hos oss, det kan man leva med...

Inga kommentarer: