söndag 22 februari 2009

Tuttkris

Sista söndagen i februari hade vi idag, tänk att det snart är mars! Otroligt. Dagen har iallafall spenderats till största del i Lepplax. Där såg vi på VM och åt tortillas. Kan man längta mer till våren än vad jag gjorde idag?! Jag HATAR snö och kyla. Usch och fy.
Väl hemma kastade Iris sin älsklingstutt i wcbyttan, good job honey som V sa. Här hos oss bor nämligen en bestämd dam som då inte skulle sova utan den rätta tutten(vi prövade med 4 andra) så jag gav upp, körde till mommos i Lepplax och hämtade extratutten vi har där. Och visst visste vår lilla toka att nu var det rätt sort, så då somnade hon så skönt. Jag undrar just vem hon fått det av, mig eller V...
Ikväll har vi sett på Kuorosota och ordnat i lite foton. Nu ska vi bada bastu , surprise, och sen ska det bli skönt att krypa under täcket. Vi somnade inte förän 2 inatt så det var väldigt tacksamt att Iris tog sovmorgon och sov till 8.15. Då fick hon komma i vår säng och busa en stund före vi alla steg upp. Hon är så mysig vår tjej och jag är så tacksam för min lilla familj. Vad gjorde jag egentligen före jag blev mamma?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, tänk att he kan vara så stor skillnad på tuttar :D