tisdag 17 februari 2009

Tisdag

Hhmm, sotaren kom just hit, idag av alla dagar. Vårt hem har aldrig varit såhär råddigt, jag har aldrig varit såhär snorig och V var förstås ute och gick med Iris så jag fick stiga upp och i bara pyjamas försöka konversera med sotaren. Han pratade och fråga och jag sa bara VA? VA? VA?, jag hör ingenting, öronen är stockade och huvudet dunkar. Nåja, nu är han på taket iallafall.
Natten var riktigt bra, Iris sov duktigt och jag sov helt OK så hög på Panadol som jag var. På morgonen fick jag sovmorgon och då jag vaknade sov Iris sin förmiddagslur och V bakade pizza. Har jag det bra eller har jag det bra?! Sen mumsade vi i oss pizzan och såg en film.
Iris är så söt då hon leker på golvet, i en hel timme höll hon på och jagade ett glasspapper och sen då hon äntligen fångade det tittade hon på oss helt stolt. Nåja, nu ska jag fortsätta sova.

Inga kommentarer: