söndag 15 februari 2009

Söndag

Håh, jag förstår mig inte på vissa människor. Här försöker man hjälpa till och underlätta för andra i ungefär samma situation som man själv har varit, men icke sa nicke... Nåja, hursomhaver. Idag har jag jobbat 7-15, vi hade det jätte mysigt. Jag gillar faktiskt mitt jobb jätte mycket, fast hade någon sagt åt mig för ett par år sen att jag skulle jobba inom åldringsvården hade jag nog bara skrattat. Men jag stortrivs och jobbet ger mig så otroligt mycket. Vackert så, vackert så.
Iris och pappa björn hade haft en bra dag här hemma också, mycket lek och mys. Ikväll har vi hälsat på syster 2 och Iris var helt faschinerad av sina kosingar från landet. Nu sover Irishjärtat och jag är SÅ trött så jag ska nog också lägga mig. Iris sov superbra förra natten, somnade 20 åt 1.30 och sov till 7. Inte en enda gång var jag upp ur sängen förutom där vid 1.30 då hon åt. Otroligt, inte hade jag trott att hon nånsin skulle sova så bra. Nej, nu ska jag koka lite rismjölsvälling så att jag kan gå cosh sova sen...

Inga kommentarer: