måndag 2 februari 2009

Dagens dilemma



Tiden går så snabbt! Känns som om det var igår som Iris alltid snussade i famnen på dagarna.

Iris sover nu igen och jag har betalat lite räkningar och tittat på fina sommarkläder. Det är så svårt att veta hur stor Iris kommer att vara då sommaren kommer så det är nog lite onödigt att köpa kläder före det blir riktigt aktuellt.
På tal om aktuellt så har vi något i kökssåpen som inte längre är aktuellt, 7 liter Nan och majsvälling medbäst före datum i slutet av april. Vad göra?

Nu ska jag packa min simhallsväska för sen då V kommer hem från jobbet ska jag simma!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är ju långt till april..?

Alexandra sa...

Ja, men Iris dricker bara sojamjölk numera pga mjölkalergin...

Anonym sa...

ajaa.. det har jag missat... :(
Hade vi bott närmare hade jag tingat dina burkar!! Här går det plenty av dendär varan!