onsdag 4 februari 2009

Onsdag

Iris vaknade 9.15 idag, skönt. Jag hade precis klätt på och matat henne och packat våra grejer då de ringde från Fitness och medelade att mammabarn-jumpan var inställd. Det var synd för jag hade faktiskt sett fram emot det, men vi får satsa på Sportis nu istället. Det finns inte så många aktiviteter som passar mig och Iris. Hon är alldeles för spinkig för babysimmet och detdär med babymassage är nog alldeles för lame för vår dotter. Så mammabarn-jumpan skulle vara perfekt, lite liv och rörelse.
Ikväll ska jag hoppa in ett par timmar på jobbet och sen ska vi ta en promenad till makuuni med vagnen. Nåja, nu ska jag äta lunch, knackorv och fullkornsmakaroner, mums. Då Iris vaknar ska vi fortsätta vårt loppisprojekt. Hittills har vi en stor låda med grejer som ska säljas. Vi lär nog inte bli miljonärer men vi slipper ju iallafall grejer som vi aldrig använder. Vackert så, vackert så.

Inga kommentarer: