måndag 23 februari 2009

IKEA

Imorgon ska Irishjärtat, jag, mormor och Iris tredje moster till IKEA i Haparanda. Iris första utlandsresa! :) Kanske inte världens smidigaste grej att ta med sig en 6 månaders bebis dit men allt går. Vi startar redan 5.30 så strax efter 4 är det väckning för Iris och mig för att hon ska bli lagom trött till bilresan sen. Lite mer än 4 timmar får man väl räkna med i vanliga fall och i vårt fall får vi nog lägga till en timme eller två. Roligt ska det bli hur som helst. Jag ska fingra och titta på precis allt, IKEA är sååååå bra.
Nej nu ska jag packa, nya vagnen, bärselen och energyboosters ska absolut med. Wish us luck!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kör försiktigt imorgon!

Anonym sa...

Oj lyckliga ni!
By the way, har ni köpt bärsele nu?

Anonym sa...

Rekomenderar ergonomisk bärsele:) Men kanske det är en sådan nu har? Annars så avlastar en bärsjal mycket bättre, men det är förstås en vane sak:)

Alexandra sa...

Pia, vi har lånat en av min syster tills jag hämtar eran.

Anonym, jag tycker det går utmärkt med babybjörns bärsele, Irishjärtat är ju inte direkt någon tungviktare så :)