onsdag 12 november 2008

Städa städa

Idag har jag städat som en duracellkanin medans syster 2 var ute på promenad med Iris. Skönt att ha det gjort, nu kan jag ta det lugnt utan dåligt samvete ikväll.
Iris sov som en stock inatt och snarkade ikapp med sin pappa.Själv låg jag mittemellan dem och suckade över allt oväsen men sen tänkte jag att jag är nog lyckligt lottad ändå som har två så fina människor sovandes på varsin sida om mej så vad gör nu det att de snarkar så taket lyfter. Sen somnade jag och drömde mardrömmar om björnar, usch.
Nu sover min dotter igen och jag väntar på att pappa björn ska komma hem. Vi köpte en sprillans ny kamera igår och det kliar i mina fingrar att få börja pilla på den.Jag lovade dock V dyrt och heligt att inte röra den förän han formaterat minneskortet, typiskt. Sen ikväll ska vi ta en tur till stadens lopptorg för att snoka i andras gamla saker,spännande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va konstigt; jag drömmer jämt om björnar när jag drömmer mardrömmar! De jagar mej och jag hinner aldrig låsa dörren.