måndag 10 november 2008

Selglädje

Ännu en trasig natt avklarad här på Baggränd 2. Jag hoppas innerligt att det är fullmåne pågång och att det inte är Iris sovvanor som håller på att gå åt skogen. Men jag och V kom fram till att det går nog ingen nöd på oss fast det inte blir mycket sömn, sova hinner vi sen! Iris har varit jätte glad idag och hon har blivit vän med bärselen igen, yes! Hon har blivit så stor nu att hon kan sitta vänd framåt och vara nyfiken istället för att sitta inåtvänd och bara stirra på sin mamma. Hon har nog aldrig varit så glad som då vi plockade ur diskmaskinen tillsammans. Hon hängde där på min mage och sprattlade lyckligt som en fisk och följde noga med vart alla glas, tallrikar och muggar åkte. Efter det var hon så trött att hon somnade inne i vagnen utan napp och utan att jag ens behövde röra på vagnen, söta tjej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja har snurra inatt å, he e säkert fullmåna pågang!

Anonym sa...

Jag har sovit som en stock, så jag tror jag ha blivi botad från fullmåneylbehov. Iris är riktigt stora flickan i selen, snart har ni ingen liten bebis mer!