onsdag 5 november 2008

Lösning

Hhmm, vad ska jag säga om idag. Iris har varit arg som ett bi och det har resulterat i ett svagt men konstant pipande i mina öron, rådgivnigen borde dela ut hörselskydd till alla nyblivna föräldrar. Hon sov bara en timme på förmiddagen så det var väl nog mest därför hon har protesterat vilt mot allting idag. Sen på eftermiddagen besökte vi F och lilla J och oj så han hade vuxit! Jag kan fortfarande inte förstå att Iris ska kunna så mycket saker om bara en månad. Den lilla stund som Iris inte var arg sålänge vi var där så låg de små liven och tittade storögt på varandra. De skrattade och hickade och spydde på varandra, vackert så.
Ikväll efter att jag duschat suckade jag åt mig själv, hur korkad får man vara?! Nu vet jag precis varför Iris matstrejkat de senaste dagarna, jag har börjat använda en ny hudkräm! Klart att hon inte vill äta om det luktar helt annorlunda nu än vad det gjort i 2 månader hittills. Dumma mamma!

1 kommentar:

Ivars sa...

Så sant så sant detdär om hörselskydd! Bäst sku det va om man sku få dom med inbyggd radio i också ;)
Ha d gott! :)