måndag 15 juni 2009

Tillbakablick

Höll på att avsluta ett medlemsskap i ett annat forum och kom i sista stund på att jag inte sparat mina bloggar där. Här kommer en som är skriven 2 september 2008.

Imorgon blir vår Iris en vecka gammal. En intensiv och oförglömlig vecka har gått och fast man inte skulle tro att de e möjligt blir hon bara underbarare för varje dag som går. Mellan alla blöjbyten, läckande Linda Lampenius-tuttar, nerspydda lakan och baby-bluesiga tårar återvänder vi sakta men säkert till vardagen. Vår toka e världens snällaste, hon bara äter, sover och charmar mamma å pappa me sina stora ögon. Vi passar på å njuter av lugnet, mer liv och rörelse lär de nog bli i henne tids nog. I morse då jag vaknade å såg min bättre hälft på andra sidan sängen och vår toka snussandes mittemellan oss visste jag att jag har allt <3

Inga kommentarer: