söndag 14 juni 2009

Förundran

Som vanligt har jag haft för bråttom för att hinna uppdatera. Eller bråttom och bråttom, det beror ju på hur man ser det. Hur som haver så har det jobbats i helgen (surprise)och därmellan har vi mest chillat och njutit av varandras sällskap. Ikväll åkte vi till Lepplax och vädrade oss en stund, det var väldigt varmt här på vår lilla gård. Nu sover skruttan och V är ute på filmjakt. Då han kommer hem så ska jag dra några varv på spånbanan, städa upp bort bombnedslag till hem och SEN ska vi mysa och ta det lugnt. Imorgon har vi ännu en årsdag att fira, jag kan lova er att den dagen för tre år sen visste vi nog lite om det som livet hade att bjuda på de närmsta åren. Och aldrig kunde jag tro att man kunde hitta någon som gör en så hel. Vi ska fira vår dag med det finaste vi har, vår dotter. Tänk att jag kunde få en sån fin familj

Inga kommentarer: