måndag 1 juni 2009

Sammanfattning

Fick en förfrågan om jag kunde dra en snabbpresentation för läsare som nyligen hittat hit, och det kan jag väl.
Jag heter Alexandra och är 19 år. Tillsammans med min fina sambo V har jag en liten dotter som nu är 9 månader. Hela lilla familjen bor i Jakobstad, V är egenföretagare och själv blev jag student ifjol och nu är jag mammaledig. Jobbar lite smått när det behövs på ett boende och trivs som fisken i vattnet. Iris är ju förstås huvudpersonen i bloggen, och i vårt liv. Hon är våra hjärtans fröjd och glädje och den envisaste damen värden skådat. Jag bloggar dels för att det är ett perfekt sätt att ha Iris bebistid som minne sen, både för oss och för henne. Sen har jag ju en ganska stor (och nyfiken :) ) släkt som gärna läser lite nu som då vad vi sysslar med. Kompisar som är utspridda över hela världen med studier och jobb kikar också in nu som då för att få lite uppdatering.
Sammanfattningsvis är vi en liten och aktiv familj som har svårt att sitta stilla och som kör vårt eget race.I framtiden ska vi ha 15 barn (minst) och resten får tiden utvisa. Roligt med nya läsare och hoppas att det hjälpte er lite iallafall :)
Kontakt: alexandrastenman@hotmail.com

Inga kommentarer: