onsdag 6 maj 2009

Skön onsdag

Hej. Det har varit en underbar mamma-dag idag. Iris har varit ganska gnällig men det är ju förståeligt. På morgonen träffade jag min personliga tränare 1,5 h så nu får jag sätta igång, skönt. Väl hemma åt vi lunch och Iris sov hela 20 minuter. Sen lekte vi och städade och då absolut ingenting var bra för Iris del åkte vi till Citymarket och tittade. Det älskar hon ärtan och hon blev så glad så glad och pratade med alla andra som var där. Då vi kom hem gick vi på en väldigt lång promenad, 1,5 timmar och vädret var underbart! Iris var glad och nöjd och somnade nästan genast i sittvagnen. Räffsade gården lite medans Iris satt på en filt och stirrade på allt och alla.
Iris somnade sött sen då det var läggdags och jag passade på att ha lite dvd-pilates på vardagsrumsgolvet. Nu mumsar jag på grynostplättar och väntar på att V ska avsluta sin jobbdag. Det var vår dag i korthet. Imorgon ska jag till doktorn med Iris öron, och Iris själv naturligtvis. Sen ska jag jobba på kvällen så då får Irishjärtat och pappa björn vara hemma på tumis.

Inga kommentarer: